Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinewioldami blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: PROJEKT INDYWIDUALNY
3294 odwiedzin | wpisów: 20, komentarzy: 50, obserwuje: 6

Folia juz sciagnieta, temat zamkniety:D

autor: wioldami blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Sciaganie folii z rolet gornych zostawilam mezowi przez mój lęk wysokosci..;) dzisiaj dopielismy wszystkich formalnosci. Po dokladnym obejrzeniu kazdego okna okazalo sie ze mamy pare zastrzezen, ale ostatecznie rozwiazalismy z Tradycja wszystkie kwestie. Oto one:

1. Klamki zewnetrzne wymienili nam na grafitowe, bo te ktore sa teraz zamontowane sa okropne. Inwestor ma je przemontowac w najblizszym czasie..:) 

2. Nie chcielismy w ogole klamek zewnetrzych w drzwiach balkonowych na poddaszu, bo nie mamy balkonow, a zamontowali je nam przez pomylke, ale i to dalo sie odkrecic, dzieki silikonowi i grafitowemu mazakowi do okien mamy nawet nie pamietac ze byly tam uchwyty. Pozyjemy zobaczymy..

3. Sprawa nastepna to glowne drzwi tarasowe. Pierwszym otwierajacym sie skrzydlem drzwiowym mialo byc prawe, a zrobili odwrotnie. Na szczescie na etapie meblowania, gdyby okazalo sie ze mamy jakiekolwiek problemy z ustawieniem mebli przez te drzwi, zrobia nam nowe odrzwia na wlasny koszt.

4. Jesli chodzi o montażystów, mają przy niektorych oknach wahniecia miedzy prawa i lewa strona wynoszace od 0,5 do 0,9 cm, choc ponoc wszyscy zgodnie zapewniaja ze "zgubi sie" to przy robieniu elewacji...

Ogolnie rzecz biorac, samo wykonanie okien jest bardzo ladne i solidnie wygladaja, polecam jednak wszystkim sprawdzac dokladnie umowe zanim sie ja podpisze oraz najlepiej towarzyszyc panom podczas montazu:).




Komentarze (2)
autor:mojeendo  dodano: 5 dni temu
No te klamki zewnętrzne są rzeczywiście okropne, ale mnie nie ten kolor srebrny najbardziej razi, tylko te śrubki które widać, my też mamy dwa takie uchwyty i nie widać jak są zamontowane, więc może tego dopilnujcie przy montażu czy nie można tego zamontować inaczej
Tytuł: klamki
Odpowiedź do mojeendo
autor:wioldami  dodano: 4 dni temu
no wlasnie sa takie toporne przez te sruby, ale nowe, grafitowe sa innego modelu, srubki sa jakos od wewnatrz i nie widac ich z wierzchu, tamte sa duzo ladniejsze:)

Mamy okna

autor: wioldami blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Tak jak Panowie obiecali, w piatek przyjechali montowac nam okna. Wybralismy kolor antracytowy z widoczna struktura drewna, model Passiv Pro firmy Tradycja z bardzo dobrymi parametrami cieplnymi i profilami Gealan'a. Rolety zewnetrzne do kompletu.

A tak prezentuje sie domek:

Po obu stronach drzwi wejsciowych, tj. w lazience i pomieszczeniu gospodarczym mamy szyby mleczne, nie bedziemy musieli kombinowac z firankami/roletami/plisami i tym podobnymi zaslaniaczami na ktorych zbiera sie kurz, a okienka wygladaja elegancko i zadne ciekawskie oko z zewnatrz nie bedzie ogladac, czy to nas w lazience, czy to balaganu w gospodarczym;):):)

U góry nasza sypialnia, na dole gabinet:

W srodku okna sa biale, by sie nie odznaczaly na bialych scianach i tworzyly z nimi jednolitą calosc. Salon i widok na ogrod z gabinetu:



Widoczki

autor: wioldami blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Jakie to oszałamiające uczucie gdy wracasz ze spaceru z psem i widzisz z daleka dym z komina i swiatlo w oknach budynku, ktory ma sie stac Twoim domem! Mimo ujemnej temperatury (w czasie robienia tego zdjecia bylo u nas -15 stC) od razu czlowiekowi robi sie goraco na sercu, a z twarzy nie schodzi usmiech:):):)

A w srodku mozna juz ogrzac rece przy cieplutkim piecyku :):):) 

I na koniec nowina!!!!! Jutro montuja nam okna!!!!!! Yupi!!!! :-) :-) :-) :-) :-)




Ocieplenie poddasza

autor: wioldami blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Strych i poddasze prawie ocieplone, skosy krzyzowo, sufity czekaja na elektryka wiec poki co warstwa welny jest pojedyncza, belki ozdobne sa juz zamontowane wszedzie:)

Strych:


Pokoje:

Klatka schodowa:

Sypialnia:

Garderoba (tu trzeba jeszcze jutro dokonczyc):

Na korytarzu jutro bedzie wycinany nowy, juz ostateczny otwor na schody strychowe i zostanie polozona warstwa welny na suficie. Syf wszedzie straszny, ale efekty pracy ciesza bardziej;)



Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:39722
Liczba wpisów:198103
Liczba komentarzy:841991
Liczba zdjęć:725284
Użytkownicy online:467